Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.01.2010 09:51 - Остров на надежда, сред морето на еднообразието.
Автор: nikkey Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1130 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 18.01.2010 23:48


Тази реплика ще ви е доста позната, ако наскоро сте гледали едно филмче по Disney Channel. Да си призная един с нищо интересен филм ме накара да се замисля какви цели съм си поставила в живота и дали поне половината са осъществими, защото на мен ми се струва, че не са.
Винаги е лесно да застанеш и да кажеш "Искам през тази година да ми се случи това, това, това и това", но дали ние самите сме достатъчно силни и достатъчно вярващи в себе си поне да се опитаме да направим реално едно от тези "това"?
В деншно време всеки се старае да бъде уникален и различен, да се отличава "сред морето на еднообразието", обаче никой не се запитва на каква цена го прави и струва ли си да бъдеш различен?
Аз не искам да съм различна, харесвам се такава, но не съдя тези, които го искат само помнете, че "Целта не винаги оправдава средствата", така че внимавайте какво залагате в стремежа си да бъдете уникални.
На мнение съм, че всеки човек притежава нещо уникално в себе си, нещо което го различава от всички останали, друг е въпросът дали това нещо е видимо или не и дали искаш да го покажеш на останалите или не...
Следователно всеки от нас е уникален по свой собствен начин, останалото, което правим за да сме различни е излишно в някои случаи.

А сега се замислете над друго...Различни или интересни искаме да сме?
Към кое се стремим когато се променяме умишлено, за да се различни от останалите или да сме интересни и да събираме погледите? Дали не казваме "Искам да съм различен, да не се сливам с останалите", а вътрешно да знаем, че всъщност е "Искам да съм интересен за останалите"?
Не знам, на мен ми се струва, че е по-скоро второто. Всеки иска да е интересен в погледа на останалите дори да не го осъзнава, всеки от нас е правил нещо глупаво с което да привлече внимание и дори да не си го признавате знаете, че е така. Остава да си отговорите какви ставате в своите очи и харесвате ли се такива!

Сега...направете един списък като за начало от 10-15 неща, които искате да направите през 2010, нека бъдат такива, които наистина могат да се изпълнят.
Направихте ли го?
Аз ви пожелавам да изпълните списъка си и накрая ще бъдете доволни от постигането на целите си!
Бъдете различни и интересни, но в рамките на нормалното! Е все пак не е лошо да се сливаш с останалите, аз не се оплаквам...

XOXO
Nikkey =)


Тагове:   морето,   остров,


Гласувай:
0



1. анонимен - iraaa
17.01.2010 13:16
abe ninka iska ti se da e 1010 :p citat "искате да направите през 1010,"
цитирай
2. nikkey - хаха моя грешка. . . вече поправена ...
18.01.2010 23:46
хаха моя грешка...вече поправена ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nikkey
Категория: Лични дневници
Прочетен: 40097
Постинги: 12
Коментари: 25
Гласове: 23
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930