Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2009 09:53 - Чест и почит за алуминиевата дограма
Автор: nikkey Категория: Лични дневници   
Прочетен: 630 Коментари: 0 Гласове:
0



Еххх благодаря дълбоко на четерите момчета, които вчера влязоха вкъщи към 10 сутринта и опостушиха всичко. Къщата потъна в прах, мебелите не бяха на мястото си, а котката трепереше от страх под леглото, но все пак сме с нова дограма.
Честно бях забравила какво е да не се будя от: "Дай да се скрия тук, при теб и никой друг..."; "Ти, ти си яка тупалка..." или някой друг чалга хит в три през ноща. От бибипкания на огромни камиони или да чувам пиянските истории на някой закъснял мъж на средна възраст, който се жалва, че не му ставало вече...
Огромен кеф е да можеш да спиш цяла нощ, без да чуваш полудялото куче на съседите или кварталните разгонени котки. През тази първа балженна нощ сънувах най-прекрасния си сън и най-накрая се будя отпочинала, а не по-пребита от когато си легнах.
Хейй дори мога да чувам мислите си вече докато пиша това, преди беше невъзможно заради воя на колите и тракането на рейсовете. Вече го няма страха, че прозореца ще падне върху мен докато отвън минава някой тежкотоварен камион, който разтиса всичко. Вече го няма и студа непрестанно влизащ през старата над 20 годишна рамка на прозореца, а между другото едио от стъклата преди 2 седмици се счупи, е бях си виновна, но сега  няма значение нали си имам нова дограма!!!
Мога да си надуя музика без баба ми да дойде и да крещи: "Абе момиче, намали този балалайник, че не може да се спи!", и това в шест следобед в неделя...
Каквото и да си говорим дограмата си е друго нещо, без шум и студ направо си е рай...
Ей има още един плюс с новата дограма следват и нови щори или по-скоро щрори, защото моята стая си нямаше до сега...Но хей вече съседа няма да ме дебне докато излизам от банята и няма да е нужно да се оправям на тъмно за да не ме зяпа, това си е хубав плюс...
Та така...Чест, почит и дълбок поклон пред създателя на алуминиевата дограма. Благодарности на момчетата, които я сложиха, на фирмата, която я предостави и не на последно място на баща ми, който най-накрая реши да поръча. Разбира се поклон и пред мен, онази с кашкавалените ръце и "джаста праста" движенията, която беше така добра да счупи наистина случайно едно от стъклата на прозорците и да даде начален тласък на новото...

Това беше от мен с поредния безмислен сутрешен пост =)
XOXO
Nikkey =)


Тагове:   дограма,   чест,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikkey
Категория: Лични дневници
Прочетен: 40112
Постинги: 12
Коментари: 25
Гласове: 23
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930